روانشناسی رنگ ها در انتخاب لباس زیر زنانه
نوشته شده توسط : مد لباس

اهمیت به لباس زیر و پوشیدن مدل های شیک و فاتنزی و با رنگ های شاد می تواند اولین گام برای رسیدن به خود در خانم های جوان و حتی میانسال باشد.

در ادامه به بیان برخی نکات مهم در انتخاب و خرید انواع شورت زنانه می پردازیم که مطمئنا به شما کمک خواهند کرد که آنچه مدنظرتان هست را به آسانی تهیه نمایید.

نکات مهم در انتخاب و خرید انواع شورت زنانه

به سراغ رنگ های شاد و روشن بروید و دست از رنگ های تیره بکشید. شما با شورت زنانه شیک با رنگ جذاب و خیره کننده روابط خود با پارتنرتان را متحول خواهید نمود. رنگ های سفید، زرد، قرمز، سبز و آبی را جایگزین رنگ ها مات تیره مانند مشکی دودی و خاکستری کنید.
سنت شکنی کنید و به سراغ شورت های فانتزی مدل جدید بروید. خوشبختانه صنعت لباس زیر بانوان روز به روز در حال تولید مدل های جدید و متنوع است. شورت های لامبادا بندی یا شورت فاق باز و این مدل ها را برای یک بار هم که شده امتحان کنید.
شورت لامبادا زنانه فانتزی ترین نوع شورت است و برای تحریک بیشتر طراحی و تولید شده اند و این نوع شورت ها طرفدار بسیار زیادی در بین خانم ها دارند.
حتما حتما در انتخاب و خرید شورت، لباس خواب و کاستوم نظر و سلیقه همسرتان را جویا شوید و با هم به سراغ فروشگاه های اینترنتی لباس زیر زنان مانند فروشگاه نیلاتن بروید و دوتایی به انتخاب لباس زیر بپردازید.
ست های فانتزی و عروسکی بدن نما را انتخاب کنید. این مدل های شورت لامبادا پارچه کمتری دارند و با استفاده از بند، گیره و مرواید جذابیت خاصی به به اندام تان می بخشند.
در انتخاب لباس زیرتان حتما در ابتدا رضایت و روحیه خوب خودتان در اولویت باشد و سپس از همسرتان نظرخواهی کنید و سلیقه او را نیز به کار ببرید.
برخی از اندام های خود را پوشیده نگه دارید تا حس کنجکاوی پارتنرتان را تحریک نمایید. این گزینه را می توانید با پوشیدن لباس های کاستوم جذاب نیلاتن تجربه نمایید.
روانشناسی رنگ ها در انتخاب لباس زیر زنانه

مهمترین فاکتور در انتخاب و خرید شورت های زنانه و لامبادا رنگ بندی است. دنیای رنگ ها بسیار پیچیده تر از این حرف هاست و نکات و رازهایی برای گفتن دارد. هنگام انتخاب انواع لباس زیر زنانه به این نکات روانشناسی رنگ توجه داشته باشید.

روانشناسی رنگ آبی

رنگ آبی نماد آرامش و انرژی مثبت است و از صلح درونی و آرامش ذاتی نشات می گیرد. در صورتی که می خواهید در نگاه همسرتان شاهزاده ای جذاب و آرام باشید؛ پیشنهاد نیلاتن تهیه یک ست شورت و سوتین آبی رنگ جذاب است.

https://www.modara.ir/fa/news/209214





:: بازدید از این مطلب : 267
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 آبان 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: